Domoticasysteem - 100% betrouwbaar

Een domoticasysteem voor jouw droomhuis waar je kippenvel van krijgt. Dat is wat wij willen bereiken met onze dienstverlening. En dat gaat verder dan de levering van een paar producten die aan elkaar gekoppeld moeten worden. De essentie van een domoticasysteem draait niet alleen om integratie van techniek en makkelijke bediening in de woning, maar vooral ook om betrouwbaarheid. Apparatuur moet het "gewoon altijd doen". En daarbij is service en dienstverlening van buitenaf naar de woning essentieel. Ook als dingen stuk gaan. Juist als dingen stuk gaan! Want hoe graag we het ook anders zouden zien: techniek kan stuk. En het is bijzonder vervelend als dat gebeurt. Daarom hebben wij verschillende manieren waarop we hier rekening mee houden. 

Betrouwbaarheid

Ten eerste werken we in onze systemen alleen met de meest betrouwbare - bewezen technieken. Dit is één van de redenen waarom nieuwe technieken niet altijd direct beschikbaar zijn binnen onze domotica-oplossingen. Sommige technieken moeten zichzelf eerst bewijzen. Bij de lancering van een nieuw product is niet op voorhand te zeggen hoe goed het is. Daarnaast is het belangrijk dat de fabrikant die het product uitbrengt rekening houdt met de andere producten die in de markt beschikbaar zijn. Door wederzijdse technische ondersteuning vanuit fabrikanten kunnen wij apparatuur "met elkaar laten praten". Ook nadat er een update plaatsvindt en functionaliteit wordt gewijzigd zorgen wij ervoor dat het systeem perfect blijft functioneren.

Monitoring

Daarnaast hebben we zogenaamde "monitoring devices" waarmee we op afstand kunnen zien hoe onze systemen draaien. En niet alleen onze systemen. Ook de binnenkomende signalen (internet), wifi en overige randsystemen kunnen we aansluiten op deze apparatuur zodat we precies kunnen zien of er wat aan de hand is en welk apparaat dan de boosdoener is als er een probleem ontstaat. Zo voorkomen we onnodige servicebezoeken en kunnen we bijvoorbeeld preventief domotica-componenten vervangen als we zien dat een component op het punt staat om kapot te gaan. Erg handig in de winter als dit de aansturing van de CV-ketel betreft.

Servicecontract en updates

Hoewel we op afstand veel kunnen "zien" is het soms ook noodzakelijk dat we echt langskomen. Dat is vooral erg handig als verschillende systemen een update moeten krijgen. Niets is zo irritant als een systeem crasht terwijl er niemand in de buurt is om het probleem op te lossen. Om die reden bieden wij onze klanten de mogelijkheid van een servicecontract aan. Naast "monitoring" op afstand komen we dan eens in de zoveel tijd langs om alle systemen te updaten zodat alles weer aangepast is aan de laatste stand van de techniek. We kunnen dan ook direct advies geven over het optimale gebruik en je op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen die voor jou interessant kunnen zijn. 

Complex

Elke woning heeft vier grote systemen (licht, comfort, media en veiligheid) en domotica verbindt en bedient deze systemen. Het aan elkaar koppelen van alle apparaten om ze met elkaar te laten communiceren is complex omdat er zo veel verschillende systemen en technieken zijn. Met ieder hun eigen manier van "communicatie". Wij zorgen ervoor dat alle apparatuur met elkaar "praat" en dat "alles het gewoon doet". Zodat jij optimaal kunt genieten van het systeem. Met makkelijke en intuïtieve bediening. Zodat een kind de was kan doen. Zonder uitleg vooraf. 

Verbouwplannen?

Heb jij (ver)bouwplannen en wil jij graag een domoticasysteem? Neem dan in een vroeg stadium contact met ons op. Hoe eerder hoe beter. We kunnen dan zorgen voor de beste oplossing zonder dat daar later nog extra kosten bij komen. Als alles meteen bij de bouw gerealiseerd kan worden kan dat veel kosten besparen.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van domotica en wat Goosebumpz daar in kan betekenen? Neem dan contact met ons op en maak een afspraak voor een persoonlijk gesprek.

 

domoticasysteem